Додому Ігри Дольмен огляд – здаюся

Дольмен огляд – здаюся

за ukrop
0 коментар
Dolmen

Я захоплююся мужністю розробників відеоігор. Минуло лише кілька місяців з моменту прем’єри останньої гри From Software – Elden RIng, а на ринку вже з’явилося кілька постановок, натхнених формулою soulsborne. Треба бути впевненим, щоб вийти на сцену відразу після виступу зірки світового рівня і заспівати свої аматорські пісні. Чи стане Дольмен чудовим сюрпризом і відповідатиме грому, який він імітує?

УВАГА

Dolmen — проект бразильського розробника Massive Work Studio. Назва двічі пробувала свої сили на Kickstarter і через роки після запланованої прем’єри вона нарешті з’явилася на персональних комп’ютерах і консолях. Йдеться про амбітний проект невеликої студії, яка має в портфоліо одну назву для телефонів. Тут щось може піти не так?

Пророцтво

Дольмен представляє нам цікаву версію світу майбутнього, де було виявлено існування титульних кристалів. Камені мають дивовижну здатність спілкуватися між різними реальностями. На жаль, видобуток сировини закінчується критичною ситуацією, і нас викликають на місце буріння, щоб перевірити, що трапилося, і повернути дорогоцінні кристали.

Дольмен 3
Дольмен

Це більш-менш контур сюжету цієї постановки. Творці говорять про космічний жах, також є порівняння з Dead Space і місцевим відкриттям, яке веде до винищення людства. У випадку з Дольменом цікаво, що вся плутанина є своєрідним результатом зіткнення і переплутування різних реалій. Це дійсно цікава концепція, і вона дає творцям дивовижне поле для демонстрації.

Трейлер «Дольмен» досить атмосферний

Можливо, що сценарій добре зроблений і дійсно великий. Однак від нас залежить, скільки ми дізнаємося про цей Всесвіт. Dolmen зосереджується на школі в стилі Souls Games, де сюжет не представлений нам безпосередньо. У нас є уривки історії, розкидані по різних терміналах. Вони дають нам контекст для всіх подій. Але тут ми маємо контакт з базою і час від часу отримуємо інформацію безпосередньо про те, що відбувається і що робити.

Перетин

Коли справа доходить до ігрового процесу, цю назву найлегше описати як Dark Souls у космосі зі зброєю. Дольмен дивився практично все із серії ігор From Software, додаючи лише незначні елементи до формули. У нас бій, заснований на витривалості та відчуття ритму суперників. Лікує точки, але в той же час відновлює всіх ворогів і повертається за «досвідом» після смерті. Найбільшою зміною тут є те, що енергетичний слиток, який є свого роду еквівалентом мани, використовується як для стрільби, так і для лікування нашого персонажа. Крім того, енергія дозволяє запускати особливий режим атак холодною зброєю. Це дійсно цікаве рішення, яке цікавим чином впливає на ігровий процес. Постріл зі зброї тимчасово забирає нашу енергію, яка з часом оновлюється, а лікування забирає її назавжди. Тому краще бігати з меншою кількістю очок здоров’я, але з більшим магазином для зброї. Це додає цікавий елемент ризику до загального ефекту.

Дольмен 8
Дольмен

Проблема

Проблема в тому, що якщо одна характеристика настільки важлива і має так багато функцій, вона автоматично стає домінантною. Навіщо мені більше очок здоров’я, якщо більше заряду акумулятора дозволяє мені постійно оновлювати те, що у мене є. Який сенс інвестувати в рукопашну атаку, коли енергія дозволяє мені наносити сильніші удари, а також дає мені доступ до більш тривалої стрільби з дробовиків, гвинтівок тощо? У мене склалося враження, що тут порушена система розвитку персонажів, а сама гра не орієнтована на масу різних збірок нашого персонажа.

Це стає ще більш очевидним, коли ми усвідомлюємо, наскільки потужні гармати. Вони дозволяють атакувати ворогів з безпечної відстані, боротися із засідками на відстані і, мабуть, найголовніше, ми можемо бігти! На жаль, наш персонаж зазвичай рухається повільно, і біг — єдиний розумний варіант. Тільки витривалість використовується для нормального бігу, ухилення та атаки. Вогнепальна зброя, як я вже згадував раніше, використовує окрему планку, що робить її найбільш універсальним варіантом бою.

Дольмен 9
Дольмен

Особисто мене це не надто бентежить, тому що зйомки в Дольмені добре зроблені. Я відчув силу зброї і відчув задоволення від перемоги над ворогами таким чином. У мене склалося враження, що назва буде краще працювати як екшен/шутер з елементами жаху, ніж душевний.

Коли справа доходить до жахів і жахів, у Дольмені цього не так багато. Скрізь є сміливість і розчленовані персонажі, але це не робить гру хоррором. Однак дослідження покинутої станції в космосі надає грі прохолодне відчуття. Деякі кімнати та локації виглядають цікаво і створюють загадкову атмосферу. Однак це відчуття триває недовго, тому що чогось не вистачає, щоб підняти тиск. Атаки ворога не напружені, боси не цікаві, а просто ходити по дошках стає нудно. Тут не вистачає якоїсь ідеї, яка зробила б наш візит у цей світ справді жахливим.

я здаюся

Хочу сказати, що мені дуже сподобалося грати в Долмен. Я також хотів би заробляти 100 000 на місяць. На жаль, реальність зовсім інша. У перші моменти ця назва коливалася десь від 5 до розтягнутої 6 за моєю шкалою. Ви можете побачити багато очевидних на перший погляд проблем, але також кілька цікавих ідей, які мені сподобалися. На жаль, чим далі в ліс, тим більше проблем помічалося.

Дольмен 10
Розташування забули завантажити.

Найбільш очевидним є читання текстур. На самому початку гри нас зустрічає страшна бруд, яка лише через деякий час перетворюється на щось конкретне. Це поширена проблема, і часто після завантаження локації нас зустрічає жахливий палиця, яка завантажується на мить. Гра працює на движку Unreal версії 4, але цей елемент нагадав мені про ці проблеми ранніх ігор UE3. Напевно, це було б не так неприємно, якби це відбувалося не часто. І якщо не сталося, що відразу після завантаження локації на нас атакують супротивники.

Говорячи про ворогів, я повинен сказати, що їхній AI дивовижний. Цікаво, чи немає у нас проблеми, подібної до трагічної «Інопланетяни: колоніальна морська піхота», де хтось вколовся в кодування і деякі функції інопланетян були відключені. Супротивники часто під час бою звисають, блокують елементи оточення або просто з якихось причин кидають бій під час удару і повертаються до нас спиною і виходять у світ. Крім того, мене потішило те, що деяких анімацій явно не вистачало, і наприклад один із ворогів замість того, щоб ходити з боку в бік, ковзав по землі в бік. Проблем набагато більше, і, як і читання місць, вони поширені.

Мене також дратувало, що дизайн гри був зіпсований. У нас є ділянки, де нічого не відбувається, і ми кілька хвилин ходимо порожніми коридорами. Начебто це має створювати атмосферу, але це такі засори, які виникають від того, як повільно рухається наш персонаж.

Дольмен 7
Дольмен

Що ще гірше, робота камери волає до неба про помсту. Я бився з нею більше, ніж більшість супротивників, яких я зустрічав у цій грі. Камера може стати останнім босом Дольмена. Ну, хіба що контроль. Загалом, непогано, але іноді ми втрачаємо чуйність і персонаж робить не те, що хочеться.

Я ще міг скаржитися на трагічний інтерфейс, жахливе і нечитабельне меню чи багато інших дрібниць. Список був би дуже довгим. Перераховуючи все, ви можете подумати, що я граю в ранню гру з PlayStation 3, а не на консолях наступного покоління.

Я б, напевно, зміг все це пережити і дожити до кінця гри, якби не найбільша проблема. Перемігши боса першого з (я думаю) трьох епізодів, Дольмен зухвалим чином зламався. Мій персонаж загинув під час кат-сцени вбивства ворога. В результаті я переміг суперника, але гра завантажилася так, ніби я загинув у бійці. Вишенка на торті цієї чудової ситуації блокує прогрес. Я намагався повозити і відродити боса, щоб ще раз перемогти його і таким чином проштовхнути все вперед. На жаль, це не допомогло, і мультиплеєр на момент написання цих слів неактивний. Теоретично я міг би почати гру з нуля і витратити близько 6 годин на те, щоб добиратися до одного і того ж місця, але, чесно кажучи, я не витрачаю час на такі розрізнені постановки і не впевнений, що гра не впаде в іншому місці. Тому я здаюся і відпускаю. Життя надто коротке, щоб його мучили паскудні клони формули From Software.

Дольмен
Кінець моїх пригод з Дольменом

Прощання

Зі зрозумілих причин я не можу поставити підсумкову оцінку Дольмену. Зрештою, я не закінчив цю назву. Може, з другої дії все «супер круто» і з ним слабшає Elden Ring? Щиро сумніваюся, але не знаю і утримуюсь від постановки підсумкової оцінки. Можливо, важливіше те, що я не хочу знати, і я вважаю свій час з цим заголовком як даремні години. Шкода, тому що, як я вже згадував, тут є проблиски крутих ідей, але на даний момент Dolmen – це більше ніж погана гра, це зламана гра.

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

logo-white-pqxp4ozca91cxxdux5475ksefrs6ifc1yhm7zn47l2

MyUkraina – найсвіжіщі новини України і всього світу на кожен день. Хочете бути в курсі всіх подій – підписуйтесь і будьте за нами!!!

©2022 MyUkraina.com.ua, Медіа-компанія – усі права захищено.

Цей веб-сайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми будемо вважати, що ви з цим узгоджені, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності та файлів cookie