Додому Ігри Король Артур Рецензія: Лицарська казка

Король Артур Рецензія: Лицарська казка

за ukrop
0 коментар
King Arthur Knights Tale Art

Я давно пов’язую Neocore Games із солідною компанією, яка створює хороші гри на основі відомих брендів. Пригоди Ван Хельсінга повинні бути відомі багатьом, угорці досить непогано впоралися з брендом Warhammer і створенням ARPG у цьому всесвіті, хоча виробництво оцінили гравці більше, ніж рецензенти. Початком студії, однак, є рольові ігри RTS у світі темного фентезі та короля Артура. Neocore повертається до своїх витоків, нарешті випустивши після багатьох місяців раннього доступу – King Arthur: Knight’s Tale, тактичну покрокову гру з елементами RPG.

Екран про лицарів короля Артура (3)

Легенди про Артура в нашій країні не дуже популярні. Ми знаємо дещо про короля Артура, Круглий стіл, великого чарівника Мерліна, і ми читали історії Трістана та Ізольди польською мовою, і хтось, напевно, чув про пошуки Грааля. Проте я досі пам’ятаю, що Монті Пайтон грав із умовністю, використовуючи цю історію Святого Грааля, і що фільм «Король Артур» 2004 року режисера Антуана Фукуа свого часу був відомим, але врешті-решт він не став хітом. . Звісно, ​​це не стократна тема, тому NeocoreGames, повертаючись до цих історій через 10 років, не довелося надто думати, як розкрити тему під іншим кутом. Однак, хоча для цього не було жодних підстав, угорці створили досить акуратну, іншу історію, де титульний герой – поганий.

Тож головним героєм гри є не Артур, а його ворог – сер Мордред. Їхня дуель теоретично закінчується трагічно, коли вони вбивають один одного, але врешті-решт воскрешають, і саме Мордред створює новий Круглий стіл, щоб зрештою перемогти короля Артура. Гра складається з кількох дій, що дасть вам близько 20 годин ігрового процесу, хоча якщо ви хочете оглянути кожен куточок плям, виконайте кожну побічну місію (на вищих рівнях складності у вас навіть не буде вибору ), ви можете закінчити до 30 годин .

Екран про лицарів короля Артура (2)

Гра поділена на дві важливі частини — перша про управління Камелотом (хоча ви можете вибрати іншу локацію, але чому?) і розширити його, піклуватися про лицарів круглого столу або приймати випадкові рішення. У Камелоті є кілька будівель, які потрібно відремонтувати, а потім модернізувати. Найважливішим з них є собор, де герої загоюють свої серйозні рани та контузії – наприклад, переломи. Це впливає на їх статистику в бою, тому для найважливіших місій кампанії краще вибирати персонажів з найвищим рівнем досвіду, але також без незалікованих ушкоджень.

Крім собору, ми також знаходимо, наприклад, полігон, де ми можемо тренувати героїв, яких не беремо для певної місії. Лицарі потім отримують очки досвіду, тому – якщо вам потрібно змінити склад, ви не повинні втрачати його якість. Також є Круглий стіл, на який ми запрошуємо більше лицарів, даємо їм різні титули, надаючи їм відповідні переваги (підвищена лояльність до нас, бонуси для торговців тощо). Загалом у нас може бути дванадцять лицарів, але це не означає, що вісім сидять на попі і чекають, щоб просто увійти в гру. У грі розміщені різні події, до яких ми можемо призначити наших лицарів для отримання золота або будівельних матеріалів. Вони також мають свої наслідки, тому що супутник може повернутися пораненим, але також може отримати вірність нам.

Система лояльності – це, по суті, питання окремого параграфа – наш вибір має наслідки. У «Лицарській казці» рішення поділяються на чотири варіанти — щодо релігії (християнство, стародавні вірування) та характеру правителя (праведник, тиран). Цікаво, що якщо наші рішення досягнуть точки на графіку, необхідної для гри, ми можемо отримати додаткову місію, в якій ми наймемо конкретного героя (наприклад, сера Ланселота) або отримаємо модифікатор для гри. Вибір також впливає на те, наскільки даний персонаж Круглого столу лояльний до нас – тоді він отримує позитивні або негативні модифікатори.

Екран про лицарів короля Артура (1)

Другим аспектом King Arthur: Knight’s Tale є виконання конкретних місій, де ми проводимо більшу частину свого часу в покрокових битвах. Бої типові для покрокових боїв, завдяки яким ми швидко зрозуміємо правила, але також не знайдемо в них нічого особливого. Грати на звичайному рівні складності швидко стає занадто легко, і коли ми вибираємо правильний склад, це нічого, і ніхто не створить нам жодних проблем. Навіть якщо ми вийдемо з битви зі шрамами, це буде досить рідкісне видовище. Атака мага за AoE дасть вам перевагу прямо на старті, лучник зробить свою роботу, а типові лицарі візьмуть усі удари. У самих місіях, які виглядають так само, чогось не вистачає. Ви з чотирма героями, на кілька кроків попереду, кат-сцена, тому що вам потрібна допомога друга, бій, а у вас уже п’ять героїв у вашій команді. Ще кілька сутичок за таким же принципом і місія закінчується. Просто до втоми… щоб хоч бічні якось урізноманітнили? Також ні. Для тих, хто шукає гострих відчуттів – можна спробувати почати гру з елементами рогаліта, там точно буде складніше, але це не змінює сприйняття самої гри. Rogueelite лише змінює граничні умови.

Кілька слів про графіку – я думаю, що Warhammer виглядав краще, навіть Van Helsing, який трохи стирчав, був більш барвистим, а King Arthur: Knight’s Tale зосереджується в основному на приглушених кольорах, загальній темряві, але також технологічно це здається з попередня епоха.

Екран про лицарів короля Артура (4)

Це не змінює того факту, що мені дуже сподобався король Артур. Хоча в кінці я відчув нудьгу від наступних, не дуже цікавих і схожих поєдинків, навички окремих героїв та їхня сила дозволили мені розважитися. Система лояльності означала, що я хотів приймати такі рішення, щоб отримати правильні привілеї та цікавих героїв, а сама історія, хоча й багатопотокова, не завадила мені перемагати більше дивних істот, щоб досягти остаточного кінця. Звичайно, гра може використовувати більше якості, ніж кількості, хоча це в основному про зіткнення. Трохи кращий графічний дизайн також міг би когось переконати. Були й менші проблеми, такі як загальна вага гри на диску (до 120 ГБ) та польськомовна версія, яка має багато недоліків. Однак це не недоліки для видалення гри.

King Arthur: Knight’s Tale — гарна позиція, хоча неортодоксальні шанувальники туру можуть трохи втомитися. Це гра, на яку варто дати шанс, навіть якщо не за повну ціну, то при першій великій акції. NeocoreGames, яку я дуже поважаю і ціную, відтворила назву, яка має свої сильні сторони і шкода, що вона швидше загине в натовпі інших добрих турків, а також продукцію угорської студії, тобто Van Helsing і Мартира.

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

logo-white-pqxp4ozca91cxxdux5475ksefrs6ifc1yhm7zn47l2

MyUkraina – найсвіжіщі новини України і всього світу на кожен день. Хочете бути в курсі всіх подій – підписуйтесь і будьте за нами!!!

©2022 MyUkraina.com.ua, Медіа-компанія – усі права захищено.

Цей веб-сайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми будемо вважати, що ви з цим узгоджені, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності та файлів cookie