Додому Ігри Огляд Trek To Yomi. Чорно-білий твір мистецтва

Огляд Trek To Yomi. Чорно-білий твір мистецтва

за ukrop
0 коментар
Trek To Yomi

Незважаючи на те, що я далекий від захоплення японською культурою та фольклором, Trek To Yomi – гра, яка привернула мою увагу з анонсу – в основному завдяки монохромній графіці в стилі перших фільмів ікони японського кіно Акіри Куросави. Сім самураїв у 2.5D і це від рідного Flying Wild Hog – байдуже не пройти.

За винятком того, що в Trek To Yomi немає семи самураїв, але є один. Але якого роду. Один проти головорізів світу і не тільки. Насамперед. Дія відбувається у феодальній Японії, а ми граємо роль Хірокі, хлопчика, який під пильним оком свого господаря навчається на воїна. Одне з тренувань переривають тривожні події, і наш герой йде по стопах свого Санджуро, щоб дізнатися, що відбувається. Швидко з’ясовується, що на місто напали бандити, тому, не замислюючись, хапаємо катану і розбираємося з супротивниками, які нас ігнорують. Нам вдається відбити напад, але, на жаль, наш господар, якому ми присягаємось захищати свою дочку Айко та місто, гине разом із воєначальником.

Похід до Йомі 2022 05 01 16 50 26
Похід до Йомі

Так закінчується перший із семи розділів. Тоді дія переносить нас на кілька років вперед, коли Хірокі є ватажком самураїв, а Акіро керує містом. Однак ситуація, що склалася багато років тому, повторюється, і територію знову атакують бандити. Наш герой, не довго роздумуючи, береться помститися за свого господаря. Осліплений егоїстичними мотивами, він забуває про свою клятву, яка виявляється жахливою. І тут я маю закінчити розкривати подробиці сюжету, тому що відкриття – це важливий аспект, який штовхає нас вперед протягом кількох годин пригоди. Протягом наступних розділів Хірокі пробивається крізь орди бандитів, заражених і привидів з міфічної Країни темряви, тобто з титулом Йомі. Це не надто складна історія, оскільки вона з самого початку заснована на простій схемі помсти, але вбудовування її в реальний світ, а також у країну потойбічного світу додає їй надзвичайної атмосфери. Цікавою грою з боку творців є реалізація системи вибору гри, яка вплине на нашу подальшу подорож, а також на її фінал. Зрештою, ці рішення мають косметичний вплив на історію, але це досить цікава варіація.

Похід до Йомі 2022 05 02 01 52 35
Похід до Йомі

Бій є в основі Trek To Yomi, тому, звісно, ​​його багато, і часом може здатися, що це навіть занадто. Приблизно з середини гри у мене склалося враження, що історія вже рухається до кінця, а тіла полеглих ворогів, залишені за їхніми спинами, були одними з останніх. Протягом трьох розділів я відчував, що керує перспективою майбутнього кінця, і хоча творці намагалися урізноманітнити ігровий процес за допомогою невеликих заходів, паливо в сюжеті закінчилося, і ми досягаємо фінішу на випарах. Не зрозумійте мене неправильно, це не те, що я грав погано, і я хотів завершити гру якомога швидше. Проблема полягає у відсутності належного балансу між розповіддю та зіткненнями, і я повинен визнати, що, досягнувши останнього боса, я відчув полегшення від того, що нарешті досяг своєї мети, яка, здавалося, довгий час була у мене під рукою.

Бойова система в Trek To Yomi дуже цікава і, всупереч зовнішності, обширна. З холодної зброї ми отримуємо лише катану, яка супроводжує нас протягом всієї гри. Бої відбуваються в перспективі, характерній для ігор з боковим скролом, тобто ми повинні відбивати атаки супротивників зліва і справа. Щоб розвернутися під час бою, недостатньо просто змінити напрямок аналогової палички, що здається найбільш інтуїтивним, а потрібно натиснути кнопку на геймпаді або скласти відповідну комбінацію. Треба визнати, що коли ви втрачаєте багато ворогів, особливо на початку гри, це рішення робить гру дещо складнішою.

Наш воїн може виконувати легкі і швидкі удари і сильні, але повільніші. Під час гри ми відкриваємо ще багато наступальних комбінацій, які дозволяють нам завдавати додаткової шкоди та розбиратися в конкретних ситуаціях. Є й оборонні комбінації. Точно – оборона. Це запорука успіху, адже ми зазвичай починаємо нашу успішну атаку з успішної оборонної дії. Правильний час при паруванні ударів означає, що ми отримуємо частку секунди, щоб вразити суперника смертельною серією. Хвилинка вагання може означати не тільки втрачений шанс для ефективної атаки, а й втрату життя або великого шматка здоров’я. Бої в Trek To Yomi дуже швидкі, а серії розгортаються буквально в мить ока. Померти неважко, а на другому і третьому з трьох доступних на початку рівнів складності радісно розмахувати мечем, не зосередившись на захисті, не знайдеш жодної причини.

Ще один елемент, на який ми повинні звернути увагу під час зіткнень, – це витривалість. Його споживають як блокуючі удари, так і наші атаки, а його втрата означає тимчасову безпорадність, під час якої ми не можемо завдати ударів чи ефективно від них захиститися. У зіткненнях з більшою кількістю супротивників втрата витривалості часто означає швидку смерть. Тому іноді варто охолодити свій ентузіазм щодо швидкої роботи з комами і спробувати знайти 2-3 секунди, щоб Хірокі глибше вдихнув.

Це ще не все, що стосується бойової системи, адже під час гри наш арсенал також розширюється за рахунок дальньої зброї. Спочатку це ножі, які завдають незначної шкоди, потім досить ефективний лук і, нарешті, вогнепальна зброя, яка може навіть поставити двох слабкіших ворогів на лінію вогню. На жаль, щоб не бути надто колоритним, заряджання його порохом займає нестерпно багато часу, тому перед пострілом ми часто відчуваємо на собі холодну сталь супротивника. До того ж не тільки сталь, тому що супротивників, яких ми перемагаємо на шляху викупу наших вин, є кілька класів, і кожен з них має трохи інший стиль бою. Деякі супротивники швидкі, але не дуже стійкі до ударів, інші мають товсту броню, і хоча їх удари легше парирувати, вони можуть пробити нашу охорону, завдаючи величезної шкоди. Є також воїни, які б’ються з алебардою, лучники, які тримають нас на відстані, стрільці з вогнепальною зброєю, заражені, схожі на зомбі, або фантоми, які зникають на наших очах, щоб напасти на нас з іншого боку через мить. Нікого не можна недооцінювати, і нам часто доводиться переходити на трохи інший стиль бою за частки секунди.

Похід до Йомі 2022 05 02 21 44 01
Похід до Йомі

Як не парадоксально, але найслабшими супротивниками у грі є боси, з якими битви закінчуються в главах. Мені було набагато важче пробитися крізь масовані атаки групи слабших супротивників, ніж боротися з одним великим, теоретично найсильнішим ворогом. Насправді лише фінальне протистояння вплинуло на мене настільки, що довелося його повторити. На такий стан справ великий вплив має система медичної картки та регенерації. Обидва випуски однакові і відбуваються лише після досягнення спеціальних каплиць. Їхнє розміщення не продумане до кінця і один раз вони дуже близько один від одного, хоча поблизу не було ніякої небезпеки, іншого разу, щоб дістатися до наступної святині, нам доведеться пройти довгий шлях і перемогти цілу орду різноманітних супротивників.

Не думаю, що я когось здивую, якщо скажу зараз, що битви в Trek To Yomi є найважливішим елементом гри, але якщо я додам, що другим важливим елементом є дослідження, це, мабуть, не здається таким очевидним. Як це, дослідження в грі з боковим прокручуванням? Так. Хоча зіткнення відбуваються у двовимірній перспективі, багато локацій отримують штучну тривимірну, тобто так звану 2,5D. Ми можемо відвідати багато прихованих закутків, зайти в додаткові будівлі, а іноді навіть виявити альтернативні шляхи, де ми маємо можливість впоратися з групою ворогів, наприклад, зруйнувавши дамбу або накинувши важкий вантаж на їхні голови. Але це не найголовніше в розвідці. Облизуючи стіни, ми знаходимо постійні покращення для нашого здоров’я або витривалості, а також стріли та снаряди для дальнього захисту, а також артефакти, які наближають нас до японських міфів. Тому дослідження має вирішальне значення для розвитку нашого героя.

Похід до Йомі 2022 05 02 21 41 19
Похід до Йомі

На початку я писав, що графіка Trek To Yomi захопила мене з першого матеріалу і мушу визнати, що цей стан продовжувався протягом кожного розділу. Переплет польського виробництва – справжній діамант, який не відбиває своєї чарівності навіть наполовину на скріншотах чи навіть у трейлерах. Чорно-білий декор, натхненний фільмами Куросави, справляє величезне враження, а творці продовжують давати нам нові причини для захвату, даруючи нам фантастичні кадри та зміну перспективи. У художньо-технічному плані це бездоганно реалізовано. Навіть на мить я не втомився викладати монохромну обстановку чи враження другорядної локації. Кожна наступна хвилина, проведена у світі Trek To Yomi, – це свято для очей, а також для наших вух. Музична обстановка підібрана бездоганно і в поєднанні з японською озвучкою є дуже важливою частиною унікальної атмосфери. Наприкінці гри були окремі невисловлені проблеми або прогалини в польських субтитрах, але це дрібниці, які слід швидко виправити за допомогою прем’єрного патча.

Похід до Йомі 2022 05 04 01 12 56
Похід до Йомі

Технічно мені теж нема на що скаржитися. Гра працює гладко, і не було жодних серйозних помилок або помилок, які впливають на ігровий процес. Остання постановка Flying Wild Hog побалована, як жодна інша гра для прем’єри.

Trek To Yomi — мій претендент на найкращу гру в Індії року. Ми дійсно рідко маємо можливість пограти в оригінальну назву з красивою, художньою графікою, яка в той же час пропонує цікаву бойову систему та вимогливий геймплей. Хоча розробники не уникли дрібних недоліків, вони не в змозі стерти приємні враження, які супроводжували мене під час гри. Trek To Yomi – це дуже хороша гра, яка навіть у день її виходу коштує більше, ніж ми повинні за неї заплатити.

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

logo-white-pqxp4ozca91cxxdux5475ksefrs6ifc1yhm7zn47l2

MyUkraina – найсвіжіщі новини України і всього світу на кожен день. Хочете бути в курсі всіх подій – підписуйтесь і будьте за нами!!!

©2022 MyUkraina.com.ua, Медіа-компанія – усі права захищено.

Цей веб-сайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми будемо вважати, що ви з цим узгоджені, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності та файлів cookie