Головна ІгриОгляд історії Digimon: Час незнайомець

Огляд історії Digimon: Час незнайомець

ukrop
0 коментарі

Digimon – це гігантський бренд і дуже популярний IP, який, однак, завжди залишається в тіні свого найбільшого конкурента. На жаль, чи втрачають цифрові монстри тим кишеньковим грошима, які є найбільш вигідним IP в історії. Важко припустити, що ця ситуація коли -небудь зміниться, і Digimons завжди залишатиметься в тіні Пікачу. Хоча ви ніколи не можете бути впевнені в чомусь і, можливо, бренд набуде популярності. Такі заголовки, як Digimon Story: Time Stranger має шанс підкорити профіль серії. Тільки нова назва примітна? Особливо, коли він виходить на ринок того ж місяця, що і нова гра з Pokemon?

Історія DIGIMON: Time Stranger – це остання партія в рамках серії Story, яка є одним із компонентів бренду Digimon. Назва виходить на ринок через 8 років після передового внеску Digimon Story і є однією з найбільш амбітних постановок з Digimons. Я грав PlayStation 5, але гра також потрапила на інші консолі та персональні комп’ютери.

Найважливіша місія

У грі ми граємо роль агента чи агента таємної організації Адамаса, яка стосується відстеження надприродних подій та всього, що може перейти до архіву X чи чогось подібного. Наша остання місія веде нас до Токіо, де трапляється щось небезпечне. Проводячи розслідування, ми стикаємося з гігантськими монстрами великими, як Годзілла, а також багато інших дигіонів. Здається, що різні фракції монстрів воюють між собою і обрали наш світ як місце їхнього бою. Раптом спостерігається гігантський вибух, поле якого схоже на ядерну бомбу. Наш персонаж, однак, не вмирає у вибуху. Натомість ми повертаємо свідомість у минулому. Ми повертаємося 8 років тому, і ми маємо найбільший виклик у нашому житті. Чи зможемо ми запобігти майбутньому апокаліпсису?

Сюжет у Digimon Story: Час незнайомець напрочуд хороший. У нас багато крутих мотивів і чудовий патент, щоб втягнути нас в історію. Ціле трохи в аніме -кліматі, а іноді це весело, так що в інший момент з’являється щось драматичне чи сильне повороти. У нас є міцна група персонажів, які супроводжують нас у пригодах. Наприклад, ми зустрічаємо дівчину, яка веде канал із надприродними явищами, Digimons, що приймають форму людей, істот, які в апокаліптичному майбутньому відіграватимуть дуже важливу роль, але ще не усвідомлюють цього чи агентів спеціальних служб, які не знають про існування нашої організації. Є також дівчина, яку ми зустрілися в майбутньому перед трагедією, і тепер вона стає нашим найближчим союзником. Усі персонажі та ситуації, з якими ми стикаємося, – це будувати справді витончену кампанію та напрочуд солідну історію.

RPG з істотами

Історія DIGIMON: Time Stranger -це гра JRPG з поворотною бойовою системою, основними завданнями та місіями та великим акцентом на елемент управління наших цифрових монстрів. Геймплей заснований на багатьох класичних рішеннях жанру з низкою вдосконалень та відповідними акцентами, так що ціле було досить оригінальним. . Понад 450 Digimons перебуває в нашому розпорядженні, що є приємною кількістю і надає гру величезній глибині, а також гарний час, витрачений, якщо ми зацікавлені в цьому аспекті веселощів. Система особистості, що охоплює 16 різних типів, змушує кожного дигімона рости і вчитися по -різному. Це означає, що навіть однакові види можуть відрізнятися один від одного в бойовому стилі, набутих навичкам та потенційними шляхами еволюції. Таким чином, гра заохочує експерименти, щоб перевірити, які зв’язки найкраще гармонізують із кращим стилем гри.

Однак ці елементи є таким додатковим рівнем історії Digimon: Час незнайомий, і ви можете грати в цю назву також більше, ніж у стандартних ролях гри, не перебільшуючи, заглиблюючись у еволюцію, особистості та інші ігрові механіки, які є багато, але насправді вони необов’язкові. У той же час, ціле робиться так, що нам рекомендується все перевірити.

Дослідження світу є важливим елементом гри. На початку гри ми отримуємо свою базу в Токіо і подорожуємо по різних районах столиці Японії. Пізніше відкриваються більше місць, а також абсолютно новий світ для відвідування. У нас є ряд карт із середнім розміром із додатковими підземеллями. Міста та вузли сповнені цікавих персонажів, магазинів, якими керують Digimons та бічні місії, що робить їх живими та вартими відвідати. Це така крута заміна фрагмента сучасної Японії, а також додатковий фантастичний і дуже атмосферний світ, який ми відвідаємо лише через кілька годин геймплея. Підземелля, у свою чергу, можуть бути менш різноманітними – вони часто зводяться до коридорів та повторюваних фрагментів. Можливо, не вистачає головоломок для навколишнього середовища або більш сильних елементів взаємодії, які б зробили розвідку більш різноманітними. Підземелля трохи кліше, особливо порівняно з титулами, такими як Persona 5 або Metaphor: Refantazio, але я визнаю, що це не зашкодило занадто сильно, тому що поєдинки з монстрами компенсують це, але місця візуально геніальні.

Туроувка

Ключова система – це, звичайно, бойова система. Хоча ми маємо справу з класичними зіткненнями на основі повороту, творці переконалися, що вони були динамічними та сповнені тактичних рішень. Вороги видно на карті, яка дозволяє уникнути випадкових зіткнень, і момент початку бою може бути використаний на вашу користь – якщо вам вдасться здивувати опонента, ми отримуємо перевагу. Під час сутички, крім стандартних атак, ми використовуємо спеціальні навички, які називаються ремеслами, ми можемо зміцнити індивідуальні дигіони та навіть здійснювати вражаючі напади команд. Система крос -мистецтв, що поєднує силу героя та його Digivice з партнерами, дає додатковий стратегічний шар. Все це означає, що бійка – це не лише формальність, але це вісь геймплея, в якому важко набриднути.

Не слід забувати про технічні аспекти, пов'язані з якістю життя гравця. Творці піклувались про такі рішення, як можливість прискорення бійок, чіткий інтерфейс, який дозволяє зручне управління командою та обладнанням, а також відсутність клопітних випадкових зіткнень. Також є можливість автоматичного поля бою. Завдяки цьому геймплей стає менш стомлюючим та доступнішим, особливо на більш тривалих сесіях.

Світ Digimons

Еволюція та відданість Digimon – це ще один системний стовп. Умови зміни пов'язані не лише з рівнем досвіду, але і з особистістю чи стосунками між героєм та Дігімоном. Завдяки цьому процес розвитку команди задовольняє і в той же час непередбачуваний. Триває, що відкриття нового шляху еволюції стає самою нагородою. Ціле доповнюється навичками агентів – здібностями головного героя, які впливають на розвиток команди, відкриваючи нові можливості як в бою, так і під час розвідки.

Графіка та музика

Аудіовізуальна установка в часі незнайомець виглядає надійною, хоча це не завжди вражає. Дигімоні дизайни були вдосконалені та сповнені деталей, що щасливе, тому що вони є серцем гри. Світи барвисті та різноманітні, і контраст між реальним та цифровим світом добре відданий. Однак деякі локації, особливо в цифрових підземеллях, можуть створити враження про повторювані, а технічна обстановка – незважаючи на правильну оптимізацію – не завжди відповідає найкращим виробництвом JRPG останніх років. Однак саундтрек має високий рівень і може підкреслити як драматичні моменти, так і динамічні сутички.

Це могло бути трохи краще

Звичайно, це не бездоганна гра. Мотонія деяких підземелля може турбуватися. У мене є враження, що баланс труднощів не був недооцінений, що іноді може бути занадто м'яким або навпаки, сили стомлюючого шліфування. Деякі системи, як особистість Дігімоні, хоча і дуже цікава на папері, на практиці це не завжди дає таких суттєвих відмінностей, що можна було очікувати. Ви також можете загубитися у всіх варіантах та системах. Особливо, якщо світ Digimons для нас дуже чужий, і ми не маємо занадто великого досвіду роботи з іграми JRPG. Однак це дрібні речі порівняно з величезністю вмісту та розширенням цілого.

Багато потенціалу

Мої знання про Digimon дуже обмежені. Я ніколи не дивився аніме і не читав мангу. Мій контакт з цим Всесвітом спрацьовує лише до деяких ігор, випущених у Європі. Ось чому я не в змозі оцінити незнайомця з точки зору великого шанувальника бренду. Однак, дивлячись на цю назву для JRPG, у нас є щось тверде, і я розважався протягом кількох десятків годин. Суцільні системи дають багато веселощів і цілий вигляд дуже добре. Це, мабуть, найкраща гра з Digimons, в якій я мав можливість грати.

Це добре

Цей рік сповнений чудових ігор. Особливо ті, створені для шанувальників японських постановки. Дійсно багато всього цього, і щось круте все ще. Час незнайомець – це ще одне непомітне виробництво, яке виявляється дуже крутим і звикаючим. Я не найбільший шанувальник Digimons, і я запитую в наступних іграх у серії, хоча вони ніколи не викрадали мене. Тут я був здивований якістю всього виробництва. Історія Digimon: Time Stranger – це назва, яка, перш за все, користується величезною глибиною систем та кількістю Digimones, які він дає в розпорядженні гравця. Це гра, яка може поглинати десятки годин, пропонуючи як захоплюючу історію, так і задовільну гру. Для шанувальників серіалу це буде обов'язковим, а для нових гравців – чудовою відправною точкою, що дозволить зрозуміти, чому Digimons настільки популярні роками. Незважаючи на кілька недоліків, це, безсумнівно, один із наймасштабніших поглядів на цикл, який показує, що бренд все ще може запропонувати. OB Творці стежили за ударом, і в майбутньому вони забезпечили більше подібних ігор. Pokemon буде корисним для серйозної конкуренції, і Дігімон має для цього сильні створення.

You may also like

Залишити коментар

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy