Додому Ігри Songs of Conquest – це нові Heroes of Might and Magic? Ми перевіряємо ранній доступ!

Songs of Conquest – це нові Heroes of Might and Magic? Ми перевіряємо ранній доступ!

за ukrop
0 коментар
Songs Of Conquest

Остання, сьома частина Heroes of Might and Magic вийшла в 2015 році. Зібравши середні або помірно позитивні думки, він швидко припинив свою гру і запам’ятався широкому загалу як розчарування. Не краще було і у випадку шостої частини, яка, хоча і була досить непоганою постановкою, пішла в протилежному напрямку до очікувань фанатів Heroes. Може виникнути спокуса сказати, що серіал завершився останнім доповненням до п’ятої ітерації в 2007 році.

За ці п’ятнадцять років у любителів циклу було непросте життя. Муки трьох, звичайно, перемежовувалися численними модифікаціями у вигляді In the Wake of Gods або Horn of the Abyss, але не було жодного офіційного кроку навіть спробувати змінити це. Ремастер із трьох, випущених Ubisoft, розчарував у всіх сферах. Естафету перейняли наслідувачі, яким було важко наздогнати легенду. Нещодавно ми зробили кілька спроб, включаючи гарну, але нішу трилогію Eador, яка намагається поєднати Heroes з формулою 4X. З іншого боку, найбільші конкуренти Heroes з самого початку, тобто King’s Bounty і Disciples, у їх минулорічних сиквелах стали більше RPG іграми, ніж стратегіями.

Коли Ubisoft поводився так, ніби він з’їв усі свої почуття, і останнє, що його хвилювало, — це слухати стогони фанатів, які бажають отримати законного спадкоємця трьох, а конкуренція не змогла або не хотіла схопити бика за роги, у покрокові стратегії, такі як Heroes, було сухо. До цього дня. Ентузіазм і пристрасть студії Lavapotion створили Songs of Conquest, яка дебютувала в ранньому доступі. Назва вже кілька днів підкорює Інтернет, тому ми скористаємося цією можливістю, щоб поглянути на схожість і відмінність гри від Heroes, щоб нарешті відповісти на питання, чи вгамовано тривалий голод трьох шанувальників.

Пісні завоювання 1

Подібність

– Дослідження: ходіть по дошці, захоплюйте шахти, збирайте ресурси та золото, що валяється скрізь, шукайте артефакти, відвідуйте місця, які тимчасово впливають на статистику, заглядайте в ящики, які дають expa або золото, і, нарешті, вбивайте монстрів, які охороняють проходи. Всі ці заняття для шанувальників Героїв не перші і, безумовно, багато хто мріє вночі пройтися по дошках з конем, щоб вичавити з них все, як лимон. Щоправда, у «Піснях завоювання» герой ходить пішки, але, крім косметики, цей аспект гри не сильно змінився. Було введено лише більше тимчасових предметів, таких як вказівники або пам’ятники, але це все ще старе та гарне дослідження Героя.

– Обмеження руху: кажучи про дослідження, не можна забувати про найважливіший супутній елемент, яким був ліміт руху героя. Протягом одного раунду ми могли подолати лише задану відстань, тому перехід з одного місця на інше іноді міг зайняти кілька ігрових днів. Цей елемент додав багато тактик, наприклад, у ситуаціях, коли ворог наближався, і нам було цікаво, чи зможемо ми повернутися до замку. З часом це обмеження може бути обмежено навичками або знайденими артефактами, які потрібно поставити на ноги. Не інакше в «Піснях завоювання».

— Розвиток персонажів: Heroes — це не лише покрокова стратегія, гра почерпнула шаблони зі свого родоводу eRPG та ввела елементи розвитку персонажів. Ми могли вплинути на силу титульного героя завдяки предметам або рівням, які можна знайти в ігровому світі. Немає потреби нагадувати вам про культовий вибір між золотом і досвідом під час пошуку скринь. Після досягнення наступного рівня гравець міг вибрати одну з доступних навичок. Кожен з них мав відповідну оцінку, тож при наступних просуваннях ми зіткнулися з дилемою: розвивати одне поле чи створювати героя з кількома спеціалізаціями. Було певно, що жоден з героїв не стане всебічно обдарованим і врешті-решт необхідно було спланувати напрямок розвитку. У Songs of Conquest представлена ​​майже така ж механіка оновлення героя, за винятком того, що вона пропонує більше навичок на вибір одночасно.

Пісні завоювання 2

– Бій: сутички є одним з найхарактерніших елементів серії від New World Computing. Кожного разу, коли ми вступали в бій з ворогом, ми переходили від перегляду карти на окрему шестикутну дошку, схожу на шахове поле бою, на якій ми розташовували нашу армію, а потім боролися з противником у покроковій системі. У більшості сцен, за винятком четвертої частини, герой не брав безпосередньої участі в бою, а міг лише допомагати своїм загонам за допомогою заклинань. Все це ви також можете знайти в Songs of Conquest, хоча варто зазначити, що новинкою в грі є рельєф, який впливає на бойову силу підрозділів. Наприклад, лучники отримають бонус, коли стоять на піднесеному гексі, що представляє собою пагорб. І! Також є культова контратака.

– Дроби: я не думаю, що більше можна сказати. Герої зосередилися на конфлікті ворогуючих угруповань. Окремі «замки» пропонували доступ до інших будівель, героїв та підрозділів, що становлять армію. Кожна сторона також представила трохи інший стиль гри, прикладом якого є зосередженість на легкодоступному гарматному м’ясі у вигляді скелетів під час гри в Necropolis. Songs of Conquest також дозволяє гравцеві керувати кількома різними сторонами конфлікту. На даний момент є чотири фракції, в остаточному варіанті їх буде вісім.

– Двовимірна графіка: ну, майже… Songs of Conquest пропонує налаштування 2.5D завдяки використанню перспективи, але все одно більше схоже на старих Героїв, а не, наприклад, на п’ятірку, в якій зображено можна було вільно обертати, тому творці ніколи не були впевнені, на що гравець буде дивитися в даний момент, тому гравець іноді міг втрачати деякі об’єкти на карті. Songs of Conquest повертається до своїх коріння завдяки використанню гарного піксельного мистецтва, і це добре робиться.

Пісні завоювання 3

Відмінності

– Конструкція: одним з найбільших недоліків Heroes VI було те, що вид на місто був обмежений. У контексті п’ятничних величних 3D-анімацій, які постійно змінювалися з розвитком мегаполісу, шосте 2D-статичні зображення видалися слабким жартом. Як щодо того, що в Songs of Conquest взагалі немає міських вдів? Перш ніж виймати смолоскипи, дізнайтеся, чому. Ну а в роботі Lavapotion всі будівлі розміщені прямо на дошці поруч із замком. На відміну від Героїв, кожна структура відбувається тут, і ми повинні вибрати, яка будівля буде найбільш корисною для нас в тій чи іншій ситуації. Властивості можуть бути знищені та замінені іншими за потреби, але в такому процесі ми чекаємо черги і втрачаємо ресурси. Таким чином Songs of Conquest вносить новий стратегічний шар у розвиток міст. Замість однієї основної столиці, максимально модернізованої, ми отримуємо кілька менших населених пунктів, і кожен з них має розвиватися в дещо іншому аспекті. Хоча я віддав перевагу героїчній ідеї, оскільки вона була більш універсальною, ця зміна чудово підходить для кампаній, де розробники можуть збалансувати гру на основі типів сіл, до яких гравець має доступ. Час покаже, як рішення працює у звичайних іграх, багатокористувацьких іграх і контенті, створеному гравцями, але на даний момент воно має потенціал.

– Обмеження: у Songs of Conquest підрозділи мають обмеження. Ми більше не будемо створювати непереможну купу з тисячі скелетів, які розбивають драконів. На початку ви можете мати, наприклад, лише 20 одиниць даного підрозділу в одній філії, і щоб мати можливість зберегти їх більше, вам потрібно оновити Академію, яку можна побудувати в місті. Крім того, щоб створити велику армію, вам також потрібно розвивати свого героя, оскільки у нього є коефіцієнт місткості, який відкриває додаткові слоти для армій, які були доступні в Heroes з самого початку.

Пісні завоювання 4

– Купівля армії: кожен, хто грає в Героїв, знає відчуття очікування початку тижня, тому що саме тоді в місця проживання приходять нові юніти для покупки, що робить нашу армію потужнішою. У Songs of Conquest цей елемент був залишений, і тут ми можемо поповнювати одиниці щодня, хоча і в більш обмеженій кількості. У поєднанні з вищезгаданими обмеженнями це означає, що наші простолюдини гинуть під час зіткнень, і вам слід частіше повертатися до міст. У Heroes ви можете почекати кілька тижнів у стартовій зоні і зібрати армію, перш ніж йти в подальші райони, тут ми досить плавно обмінюємо мертвих на живих і досліджуємо карту без простоїв. Можливість побудови т. зв Збірний пункт, де ми набираємо армію з далеких міст. Найм нових героїв, щоб перетворити їх на мулів для постачання військ для далекого героя, залишилося в минулому.

– Дошки: рівні кампанії більш лінійні і не покладаються на безкоштовне дослідження карти в пошуках ворожих баз. Швидше, крок за кроком, ми займаємо територію та досліджуємо наявне озброєння, щоб рухатися до столиці ворога, увінчаючи рівень. Однак я впевнений, що ми отримаємо більше героїчних карт у контенті, створеному фанатами, і, можливо, навіть у наступних кампаніях.

– Як розповідається історія: окрім кількох відео, сюжетна лінія в третьому Герої подається в дуже описовій манері. На тлі зацикленої анімації грало прочитане, навіть книжковий фрагмент. У ньому був свій шарм і тоді, і він є досі, але це, безумовно, не наратив «показуй, ​​не кажи» і навряд чи сподобається менш терплячим гравцям. У Songs of Conquest прочитані фрагменти були замінені короткими піснями, які підсумовують боротьбу гравця. Під час гри більше діалогів, і кожен ворог, здається, має своє обґрунтування історії на дошці, і ми проводимо з ними короткі розмови перед боєм. Для тих, хто любить менше експонування, це хороший підхід, але, на жаль, діалоги в «Піснях завоювання» дуже заціпенілі. Вони дуже функціональні, не дуже описові та загальні. Сюжет є найслабшим елементом цієї гри, тому я сподіваюся, що творці зможуть зробити більше в наступних кампаніях. На даний момент не здається, що якийсь персонаж запам’ятається подібно до героя Сандро чи Гелу.

Пісні завоювання 5

Як бачимо, Songs of Conquest успішно бере ядро ​​класичних Heroes, передаючи суть досвіду цих ігор, але в той же час робить кілька речей по-своєму, щоб не перетворитися на простий клон , і навіть може бути названий фактичним наступником, якщо хтось отримає вищезгадані зміни смаку. Ця гра дуже близька до оригіналу, але досить нова, щоб забезпечити унікальний досвід для завзятих фанатів. Хоча для мене ніщо не вигідніше трійки і п’ятірки через дозу ностальгії, яку викликають у мене ці ігри, я буду повертатися до Songs of Conquest багато разів, щоб стежити за розвитком назви, чекаючи повної версії. Це вже чудова пропозиція для любителів покрокових стратегій, і вона може тільки покращуватися. Heroes of Might and Magic повертається!

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

logo-white-pqxp4ozca91cxxdux5475ksefrs6ifc1yhm7zn47l2

MyUkraina – найсвіжіщі новини України і всього світу на кожен день. Хочете бути в курсі всіх подій – підписуйтесь і будьте за нами!!!

©2022 MyUkraina.com.ua, Медіа-компанія – усі права захищено.

Цей веб-сайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми будемо вважати, що ви з цим узгоджені, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності та файлів cookie