Додому Світ Навіть 540 тисяч. життя можна було врятувати, відірвавши ногу від газу

Навіть 540 тисяч. життя можна було врятувати, відірвавши ногу від газу

за Viktoriya
0 коментар
Джерело: Fotolia

Впровадження та ефективне застосування відповідних заходів безпеки дорожнього руху, спрямованих на чотири основні фактори ризику, а саме: швидкість, водіння в нетверезому стані, використання шоломів і ременів безпеки, може врятувати до 540 000 людей. людей у ​​всьому світі, – повідомляє журнал “The Lancet”.

Додатково 200 тис людей на рік можна врятувати, покращивши системи надання допомоги при травмах у країнах із низьким і середнім рівнем доходу.

Нова серія з трьох статей, опублікована в останньому «The Lancet», привертає увагу до постійно зростаючої проблеми ДТП, а також намагається представити рішення, які дозволять ефективніше запобігати травматизму та рятувати життя жертв ДТП. Серія приурочена до позачергової сесії Генеральної Асамблеї ООН з глобальної безпеки дорожнього руху.

За оцінками, щороку гине 1,35 мільйона людей, а понад 50 мільйонів отримують травми або стають інвалідами внаслідок аварій.

«Кількість жертв занадто велика», — каже проф. Аднан Хайдер з Університету Джорджа Вашингтона. Незважаючи на мету ООН зменшити це значення, люди в усьому світі продовжують стикатися з високим ризиком травм і смерті на дорогах. І це не зміниться, доки поточні стратегії трафіку не будуть змінені». Як додає дослідник, незважаючи на глобальні зусилля щодо пріоритетності питань безпеки дорожнього руху протягом останнього десятиліття та незважаючи на постійно зростаючу кількість доказів, що підтверджують ефективність конкретних втручань, уряди багатьох країн досі не адаптували свої правила, щоб ситуація мала шанс змінювати.

«Більшості смертельних випадків на дорогах можна запобігти, але кількість загиблих продовжує зростати. Це особливо вірно для країн з низьким рівнем доходу, оскільки протягом останнього десятиліття ця тенденція сповільнилася в країнах з високим доходом, підкреслює Хайдер. – Наші висновки чітко показують, що перевірені заходи безпеки врятували б життя в усіх країнах, як багатих, так і бідних. Вперше ми надаємо політикам чіткі докази доцільності впровадження окремих заходів.

Їх прийняття, на думку експерта, могло б запобігти 40 відсотків. ДТП зі смертельними наслідками у світовому масштабі. Це підтвердив аналіз даних 74 досліджень, проведених у 185 країнах.

Перша стаття цієї серії присвячена допомозі після ДТП. Вчені з Weill Cornell Medical Center стверджують, що близько 200 тис. життів на рік у країнах із низьким і середнім рівнем доходу можна було б врятувати завдяки покращенню систем реагування на надзвичайні ситуації, кращим системам надання допомоги при травмах та більш ефективним клінічним втручанням для контролю кровотечі та ранньої реанімації.

Це пояснюється тим, що смертність на дорогах в першу чергу стосується наймолодших і найбідніших верств населення: майже половина підлітків, які загинули в аваріях у 2019 році, проживали в країнах з низьким рівнем доходу (порівняно з чвертю в 1990 році).

У другій статті дослідники з Університету Джона Хопкінса пишуть, що від 347 000 до 540 000 людей можуть бути живими, якщо змінити, і, перш за все, краще виконувати правила щодо швидкості на дорозі, використання шоломів і ременів безпеки, а також покарання за проїзд під дорогою. були введені.вплив алкоголю.

Втручання, спрямовані на зниження швидкості, такі як зміни в інфраструктурі та електронний контроль швидкості, можуть врятувати майже 350 000 людей щороку (тільки в Сполучених Штатах це буде понад 22 000), тоді як заходи проти водіння в нетверезому стані, такі як посилене позбавлення водійських прав у нетверезому стані водіння врятувало б ще 16 000 життів. Крім того, близько 121 000 і 51 000 людей можна було б врятувати, якщо ввести в дію правила щодо правильного пристібання ременів безпеки та використання мотоциклетних шоломів.

Аналіз показав, що країни різною мірою виграють від збільшення запропонованих заходів безпеки. Наприклад, більш суворі правила користування ременями безпеки особливо сильно вплинуть на зниження кількості смертей у США (14 121 смерть щороку) і Китаї (13 228 осіб). Переваги від застосування обов’язкових мотоциклетних шоломів були б найбільшими в Китаї (врятування майже 14 000 життів на рік), Бразилії (5 802) та Індії (5 683), де спостерігається високий рівень травм серед мотоциклістів. Боротьба з перевищенням швидкості була б найефективнішим способом зменшити кількість смертей у більшості країн.

Третя стаття – аналітичний коментар. Він містить огляд подій, що відбулися з 1999 року до сьогодні, і перераховує 10 викликів, які пропонують можливість швидшого прогресу в покращенні безпеки дорожнього руху.

У ньому автори пишуть, що для революції в безпеці дорожнього руху необхідно чинити великий тиск на політичних лідерів, у т.ч. шляхом оприлюднення цього питання для громадськості. «Оскільки має бути політична воля, щоб виділити достатні ресурси для вирішення цієї проблеми», – каже проф. Хайдер. «Потрібні негайні політичні та фінансові зобов’язання для вирішення однієї з найбільших світових проблем розвитку».

«Ми сподіваємося, що наші статті дадуть відчутний поштовх світовій спільноті безпеки дорожнього руху. Що політики нарешті зосередяться на впровадженні науково обґрунтованих втручань, особливо в країнах із низьким і середнім рівнем доходу», – підсумовує співавтор серії д-р Андрес Весіно-Ортіс зі Школи громадської охорони здоров’я імені Джона Гопкінса Блумберга в США.

Ви можете прочитати всі три статті тут: (PAP)

Катажина Чехович

kap / agt /

Джерело: Fotolia

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

logo-white-pqxp4ozca91cxxdux5475ksefrs6ifc1yhm7zn47l2

MyUkraina – найсвіжіщі новини України і всього світу на кожен день. Хочете бути в курсі всіх подій – підписуйтесь і будьте за нами!!!

©2022 MyUkraina.com.ua, Медіа-компанія – усі права захищено.

Цей веб-сайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми будемо вважати, що ви з цим узгоджені, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності та файлів cookie