Додому Ігри Нерозказані легенди. Дуже дивне поєднання

Нерозказані легенди. Дуже дивне поєднання

за ukrop
0 коментар
Achilles Legends Untold

Давним-давно, коли клони Diablo масово штурмували ринок, кожен розробник хотів якось виділитися. Вийшов Sacred, рекламований гігантським відкритим світом, Dungeon Siege з додаванням деяких елементів командної гри або Titan Quest, що змінили темряву та середньовічну фантазію на пригоду в реаліях грецьких міфів. Гра не принесла нічого нового, але інша атмосфера змусила її запам’ятатися донині. Настільки, що останній пакет розширення для цієї шістнадцятирічної гри був випущений всього рік тому!

Після перегляду Achilles: Legends Untold у мене в голові з’явилося автоматичне спогади, поки я не зіграв у Titan Quest вперше кілька років тому. Гра розгортається в реаліях еллінської міфології, ізометрична проекція, прорив груп монстрів. Висновки прийшли закономірно. Була, однак, невелика зачіска. Ахіллес рекламується як душевний! Творці взяли на свої плечі неабиякий виклик — поєднати досить помірно відповідні жанри, і водночас важко реалізувати самостійно.

Нерозказані легенди про Ахілла 1

Перш ніж зробити висновок про те, що сталося, слід згадати одну річ. Напевно, всім відома легенда про Ахілла. А якщо ні, ось короткий підсумок. Герой Трої, який був дитиною, був повністю занурений своєю матір’ю в річку Стікс. Ви впевнені, що він повний? Ні, бо там, де мати тримала його за ногу, води пекельної річки не змогли зміцнити його тіло. Таким чином, слабким місцем Ахілла була п’ята, яку Паріс вдарив і вбив під час Троянської війни.

Дуже цікава ідея вибрати майже безсмертного персонажа титульним героєм інтерактивних поєдинків. Перед грою у мене було кілька ідей, як цікаво поєднати властивості ахіллесового тіла з механікою, щоб створити незвичайну функцію, яка могла б рекламувати гру. Чи будемо ми в режимі постійного бога, і всі будуть націлюватися на наші п’ятки? Як творці вийшли з цього? Ну, найпростішим способом. Ми граємо не в Ахілла в часи його розквіту, а після сміття…

Нерозказані легенди про Ахілла 2

Під час вступу до гри ми беремо участь у Троянській війні. У цьому розділі наш герой безсмертний. Кожен удар швидко заживає. Однак, коли ми підходимо до бою з Парісом, його стріли позбавляють головного героя сили, і він гине. Чи це на добро? Ні, його воскресив Аїд, щоб виконати завдання за нього. На жаль, смерть позбавила його культових здібностей. Чи справді не було виходу з цього цікавішим способом? Навіщо цей Ахілл, якщо позбавити його того, чим він найвідоміший? Бути в заголовку?

А оскільки ми покінчили з тим, що після воскресіння легендарний герой перетворюється на звичайний тип зі вмінням вмирати і розвиватися, як нежить із Souls, переходимо до м’яса гри. Legends Untold намагається поєднати формулу хак і слеш із вищезгаданими Souls. Таким чином, ми отримуємо характерний стиль бою в стилі From Software, який поділяє атаки на швидкі та сильні, базуючи рухи на витривалості, що закінчуються миттю, і вимогливих ворогів, які можуть вбити гравця в момент неуважності.

Нерозказані легенди про Ахілла 3

У той же час ми маємо справу з одночасною боротьбою з кількома супротивниками і обширними картами для дослідження. У цей момент з’являється перший збій, який говорить про те, що ця комбінація помірно гарна разом. Тут багато ворогів, але ти борешся з ними душевно. І все ж вони винагородили бій один на один! Багато разів я стикався з ситуацією, в якій суперники оточили мене, і я нічого не міг зробити, тому що після закінчення своєї витривалості я був приголомшений до смерті. Моя провина? Може, я не повинен допустити цього? Вже на стартовій локації, пройшовши пролог, ми отримуємо скелети для ворогів, які важко помітити і виникають із землі лише при наближенні до них.

Як наслідок, важко знайти ситуацію, де б не боролися зі стадом. Пізніше супротивники-люди, наприклад, на шляху до зруйнованого села, першого сюжетного об’єкта, більш обмежені в кількості, але коли ми йдемо в такий ліс, то знову повинні готуватися до зграї вовків. Тому гра представляє зіткнення з групами, а іноді намагається створити сценарії один на один. Якщо розробники хочуть додати до цих Souls м’ясо різання і різання, можливо, варто розглянути механіку перекочування, яка відштовхує ворогів? Групове заклинювання буде усунено, і ви зможете використовувати весь потенціал групових занять. Коли вони нас оточують, ми ухиляємося, щоб знервувати їх і нівелювати шанси.

Нерозказані легенди про Ахілла 4

Другим недоліком Ахілла є відкриті карти. Донедавна Souls базували свій дизайн рівнів переважно на коридорній структурі з петлями. Тут, розібравшись із дуже хорошим лінійним прологом, ми отримуємо напіввідкритий світ. Хоча ми ставимо одну ціль, ми можемо входити в кілька відділень одночасно, що ускладнює визначення, куди йти. Так, можна натиснути клавішу, яка вказує шлях до мети, але це трохи дешевий трюк, щоб вирішити проблеми з дозуванням доступності локації за допомогою стрілок, що показують, куди йти в першу чергу.

Це посилює відчуття розгубленості в поєднанні з іншим запереченням, яким є невелика кількість контрольних точок. Можливо, я сліпий, і я не зміг їх знайти, але я думаю, що в цій грі не так багато вогнищ. У нас виходять досить великі карти, тому після смерті вам доведеться повторити велику дистанцію і втекти або прорватися крізь тих же ворогів. Заходжу в ліс, іду, йду та йду. Раптом я вмираю, і мене повертають у верхню частину карти. Так не повинно бути! Більше вирівнювання, ніж блукання по відкритій карті.

Нерозказані легенди про Ахілла 5

Сама бойова система непогана, але на ній важко зупинитися. Більш вимогливі гравці можуть відчувати себе трохи незграбними, але все, що вам потрібно зробити, це звикнути до особливого стилю ухилення, і є варіант у варіантах призначення місця уникнення курсору миші. Я був вражений розвитком персонажа, який бере і від Souls, і від Hack and Slash, але статистика була записана в сузір’я зірок прямо зі Skyrim! Чому? Я не проти, але на даний момент здається, що вся ідея — лише графічна інтерпретація, а решта відбувається традиційним для жанру способом. Може якось приправити і подарувати гігантське дерево в стилі Path of Exile, а тут ми малюємо свою зірку? Все, щоб ідея з сузір’ям була в синергії з ігровим процесом.

Принцип, що мінус і мінус дають плюс в даному випадку не спрацював. Поєднання двох різних видів не дало нічого нового. Ця гра має великий потенціал, який може не повністю відображатися в цьому тексті, оскільки я трохи зосередився на найбільших проблемах у своєму відгуку. Але саме ці недоліки потрібно усунути в процесі проектування, щоб щось вийшло з незвичайного поєднання хак, слеш і соул. На даний момент Ахіллес не сяє ні в одному з видів, а в обох. Не кажучи вже про те, що варто хоча б частково використати наративний та механічний потенціал головного героя. Люди, які хочуть рубати монстрів у кліматі міфології, мабуть, будуть краще, якщо вони зараз потягнуться за Titan Quest. Під час фінальної прем’єри? Хтозна, можливо, Ахілл нас ще здивує.

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

logo-white-pqxp4ozca91cxxdux5475ksefrs6ifc1yhm7zn47l2

MyUkraina – найсвіжіщі новини України і всього світу на кожен день. Хочете бути в курсі всіх подій – підписуйтесь і будьте за нами!!!

©2022 MyUkraina.com.ua, Медіа-компанія – усі права захищено.

Цей веб-сайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми будемо вважати, що ви з цим узгоджені, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності та файлів cookie